НОВИ САД – ЕВРОПСКА ПРЕСТОНИЦА КУЛТУРЕ У ФИНАЛУ ИЗОРА ЗА НАЈБОЉИ ЕВРОПСКИ ТРЕНД БРЕНД У ОБЛАСТИ КУЛТУРЕ

„Нови Сад – Европска престоница културе” у финалу избора за најбољи европски тренд бренд у области културе

Пројекат „Нови Сад – Европска престоница културе”  ушао је у финале избора за најбољи европски тренд бренд у области културе за 2021. годину, на предстојећим Наградама за европске културне брендове, које ће по шеснаести пут бити додељене у Дрездену, 11. новембра 2021. године. У жестокој конкуренцији за најпрестижнију европску награду у области културе нашло се 110 организација, институција и културних установа из Немачке, Аустрије, Швајцарске, Белгије, Белорусије, Француске, Израела, Литваније, Русије, Србије и Холандије, а пројекат „Нови Сад – Европска престоница културе” у категорији „Најбољи европски тренд бренд” такмичиће се са берлинском организацијом „Stiftung Zukunft Berlin” и дигиталном швајцарском платформом за културу „SpectYou”.

Експертски жири од 40 чланова на челу са председником др Хагеном В. Липе-Вајсенфелдом, састављен од стручњака из културе, бизниса и медија, одабрао је укупно 26 финалиста, међу којима и пројекат „Нови Сад – Европска престоница културе”. Награде за најбоље културне брендове („Cultural Brand Awards”) основане 2006. године, представљају најугледније европско признање које одаје почаст културним пројектима у укупно осам такмичарских категорија. Награде ће бити додељене истакнутим актерима и организацијама са европске културне сцене, примерима одрживог улагања у културне пројекте, иновативним образовним програмима, регионима урбане културе и културног туризма, као и најпосвец́енијим културним менаџерима из целе Европе.

Поред категорије у којој се такмичи Нови Сад, награде ће бити додељене и у категоријама „Европски културни бренд године”, „Европски културни менаџер године”, „Европски културни покровитељ године”, „Европски образовни програм године”, „Европски културно-туристички регион године”, „Европска награда за урбану културу”, као и у категорији „Европска награда за одрживост тржишта културе”.

У претходним годинама, победници у категорији „Најбољи европски тренд бренд”, у којој је ове године пројекат „Нови Сад – Европска престоница културе” у финалу, били су Јавна библиотека у Ослу (2020), берлински „Stegreif” оркестар (2019), музеј „State Art Collections” из Дрездена (2018), те воз културе Берлин-Вроцлав (2017).

ИЗВОР:

novisad2022.rs

 

One thought on “НОВИ САД – ЕВРОПСКА ПРЕСТОНИЦА КУЛТУРЕ У ФИНАЛУ ИЗОРА ЗА НАЈБОЉИ ЕВРОПСКИ ТРЕНД БРЕНД У ОБЛАСТИ КУЛТУРЕ

  1. NS je i grad u kojem ljudi imaju obzira u medjuljudskim odnosima, ne trube, staju trudnicama na pesackim prelazima i slicno. To je takodje kultura grada, time se treba ponositi

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *