adobe dreamweaver cs4 one2up free free virtual keyboard windows 10 como activar nero 2016 platinum free itunes from apple for windows 10 windows vista home premium vs windows 10 free autodesk 3ds max 2010 free dreamweaver cs6 for windows 10 64 bit
Налазите се овде
Почетна > Друштво > НОВИ САД – ЕВРОПСКА ПРЕСТОНИЦА КУЛТУРЕ У ФИНАЛУ ИЗОРА ЗА НАЈБОЉИ ЕВРОПСКИ ТРЕНД БРЕНД У ОБЛАСТИ КУЛТУРЕ

НОВИ САД – ЕВРОПСКА ПРЕСТОНИЦА КУЛТУРЕ У ФИНАЛУ ИЗОРА ЗА НАЈБОЉИ ЕВРОПСКИ ТРЕНД БРЕНД У ОБЛАСТИ КУЛТУРЕ

„Нови Сад – Европска престоница културе” у финалу избора за најбољи европски тренд бренд у области културе

Пројекат „Нови Сад – Европска престоница културе”  ушао је у финале избора за најбољи европски тренд бренд у области културе за 2021. годину, на предстојећим Наградама за европске културне брендове, које ће по шеснаести пут бити додељене у Дрездену, 11. новембра 2021. године. У жестокој конкуренцији за најпрестижнију европску награду у области културе нашло се 110 организација, институција и културних установа из Немачке, Аустрије, Швајцарске, Белгије, Белорусије, Француске, Израела, Литваније, Русије, Србије и Холандије, а пројекат „Нови Сад – Европска престоница културе” у категорији „Најбољи европски тренд бренд” такмичиће се са берлинском организацијом „Stiftung Zukunft Berlin” и дигиталном швајцарском платформом за културу „SpectYou”.

Експертски жири од 40 чланова на челу са председником др Хагеном В. Липе-Вајсенфелдом, састављен од стручњака из културе, бизниса и медија, одабрао је укупно 26 финалиста, међу којима и пројекат „Нови Сад – Европска престоница културе”. Награде за најбоље културне брендове („Cultural Brand Awards”) основане 2006. године, представљају најугледније европско признање које одаје почаст културним пројектима у укупно осам такмичарских категорија. Награде ће бити додељене истакнутим актерима и организацијама са европске културне сцене, примерима одрживог улагања у културне пројекте, иновативним образовним програмима, регионима урбане културе и културног туризма, као и најпосвец́енијим културним менаџерима из целе Европе.

Поред категорије у којој се такмичи Нови Сад, награде ће бити додељене и у категоријама „Европски културни бренд године”, „Европски културни менаџер године”, „Европски културни покровитељ године”, „Европски образовни програм године”, „Европски културно-туристички регион године”, „Европска награда за урбану културу”, као и у категорији „Европска награда за одрживост тржишта културе”.

У претходним годинама, победници у категорији „Најбољи европски тренд бренд”, у којој је ове године пројекат „Нови Сад – Европска престоница културе” у финалу, били су Јавна библиотека у Ослу (2020), берлински „Stegreif” оркестар (2019), музеј „State Art Collections” из Дрездена (2018), те воз културе Берлин-Вроцлав (2017).

ИЗВОР:

novisad2022.rs

 

One thought on “НОВИ САД – ЕВРОПСКА ПРЕСТОНИЦА КУЛТУРЕ У ФИНАЛУ ИЗОРА ЗА НАЈБОЉИ ЕВРОПСКИ ТРЕНД БРЕНД У ОБЛАСТИ КУЛТУРЕ

  1. NS je i grad u kojem ljudi imaju obzira u medjuljudskim odnosima, ne trube, staju trudnicama na pesackim prelazima i slicno. To je takodje kultura grada, time se treba ponositi

Оставите одговор

Top