Јесмо ли рекли да је највећи? Да последњих десет и више година све што је на плејлистама је барем делом због њега и његовог утицаја. Дошло је време да се то тестира. Стигао је на тврђаву – Да ли је оправдао хајп?!
Прво, да укинемо заблуду да је бити Ђ / продуцент једноставно. „Он само дође и убаци УСБ, кликне Плаy“. Реч је о најплаћенијем извођачу који ништа не препушта случају. Било да је реч о промотивним активностима пред наступ или тонској проби. Када је на стејџу пред десетинама (нека и стотинама) хиљада људи, Цалвин Харрис чини да његов посао изгледа лако. То је тако само када савршено прође тонска проба у трајању од бар пет сати!
Мост је изгледао као опседнут. Хорда преко њега. Сви у исто време. Јасно је било ко је највећа звезда тог тренутка! Већ у првим минутима сета, биле су јасне намере! Дошао је да направи ретроспективу каријере. И то какве каријере! Вансеријске! Нови албум му излази већ следеће недеље, али је Петроварадин хтео да подсети да је пре свега Ђ!
Је л’ он то пустио „Анималс“ као интро? Како се тачно сетио песме „Дестинатион Ункноwн“? Аха… Пустио је пар денс трака за које није одговоран, јер му се може… Демонстрација силе са једне стране. Колеџовски приступ. У исто време наступа као много од њега млађи, али онда пусти хит који је продуцирао и знаш да ипак постоји разлог зашто је ту где је, као и зашто је препун капацитет главе бине ЕXИТ фестивала током његовог наступа. А он је у белој мајици. Нема чак ни пуно сценографије. Понекад, баш кад треба, шишти дим испред њега и пале се светла.
Хоће ли бити старих песама или ће промовисати нови албум? Да ли ће нагињати ка електроници или ударати по провереним хитовима? То су питања којим се шушкало док се ишло преко моста и док су се нудиле ракије из епрувете.
Је л’ ми се чини или је лева страна тврђаве боље реаговала на „Бламе Ит Он Ме“? Какво гордо певање тог рефрена! ВИП не знам како се није срушио док је ишла његова са Дуом Липом. Цела Сурвивор екипа је прекинула фоткање да би се искалалли. Гага Мићаловић те бриге није имала.
„Пут Yоур Хандс Уп Фор Детроит“ је велики хит и хвала му на подсећању, али не може да се такмичи са ремиксом који је направио за Флоренце анд Тхе Мацхине. Певали су људи „И Неед Yоур Лове“, али су вероватно искидали гласне жице када је Цалвин сам узео микрофон и рекао „БАБY“ а онда пустио цео Петроварадин да каже – „Тхис ис wхат yоу цаме фор“.
Он је музика данас. Зато дугујемо захвалност Еxиту. Не само да је на врхунцу славе, већ је толико изнад свега да можемо да осетимо и његову лакоћу постојања. Историјски моменат. Очигледно је било да није дошао јер је морао, али да му је ово требало. Енергија коју је добио од публике, не бих се изненадио да га врати на турнеју.
Цалвин је идеални хедлајндер Еxита. Уједно је сумирао претходне деценије и дао назнаку којим путем идемо. Ту смо где смо. Једва чекам да видим где ћемо.
Текст: Војкан Бећир
Фотографије: Жељко Савић
Извор: ЕXИТ