DRUŠTVENO- ODGOVORNE AKTIVNOSTI NA EXIT FESTIVALU

U poslednjih nekoliko godina kapaciteti EXIT festivala stavljeni su u funkciju jedinstvenog cilja – zaštite planete i celokupnog života na njoj! Zalaganje Exita za prirodu se odvija uz sistematski rad sa stejkholderima, koji prepoznaju ovu ideju i misiju kao krucijalnu, kako za EXIT, zeleni festival, tako i za život na Zemlji. Za ovogodišnji festival, Fondacija EXIT će u saradnji s drugim organizacijama imati više ekoloških kampanja i akcija.

Recikliraj i osvoji

Fondacija EXIT, HEINEKEN Srbija i Ekostar Pak na EXIT festivalu 2021. predstavljaju jedinstvenu eko akciju Go Green & Enjoy EXIT 2.0 Responsibly, u okviru koje će posetioci imati priliku da doprinesu zelenijem festivalu i podizanju ekološke svesti.

Naime, tokom sva četiri dana festivala, posetioci koji skupe sedam ili 15 plastičnih čaša, limenki ili PET flašica, dobiće zanimljive poklone ili besplatno Heineken pivo, kao nagradu za brigu o životnoj sredini i promociju reciklaže. Za ovu priliku biće postavljene dve reciklažne stanice: između Main stage-a i Dance arene, i na State of Exit zoni. Nakon svake festivalske večeri, reckilažna kompanija Ekostar pak postaraće se za to da se prikupljeni reciklažni otpad reciklira u nove limenke ili nove proizvode.

Ova zanimljiva akcija u kojoj posetioci doprinose procesu reciklaže se po prvi put organizuje na velikom festivalu kod nas, a po ugledu na praksu koja postoji na velikim i društveno odgovornim festivalima u Evropi. Takođe, kao i prethodnih godina, na State of Exit Zoni posetioci koji prikupe limenke moći će da učestvuju u stvaranju Pixelate tj. umetničkog murala sastavljenog od limenki, koji se realizuje u saradnji sa Recan fondacijom.

Nastupi pobedika HEMI muzičkih nagrada na EXIT-u

Na ovogodišnjem EXIT festivalu publika će na Fusion bini imati priliku da gleda nastupe pobednika ovogodišnjih HEMI muzičkih nagrada – grčkog alternativnog rok sastava Deaf Radio (10.7) i slovenačke disko-pank grupe Koala Voice (11.7), kao i polufinalista HEMI konkursa – srpskog benda Dogs in Kavala (9.7), koji se ubrzano kreću putem međunarodne slave.

Oni su izabrani nakon šest izuzetnih meseci saradnje, sastanaka i okupljanja, šest radionica, devet neverovatnih izložbenih događaja i 49 uspešnih mentorskih sesija u sklopu HEMI projekta u čijem radu učestvuje i EXIT fondacija. Za izbor pobednika konkursa bio je zadužen međunarodni žiri sačinjen od 27 članova.

HEMI Music Awards (HMA) je program koji sufinansira Kreativna Evropa za talentovane umetnike, koji žele da razviju međunarodnu karijeru i kojima je cilj da dosegnu nova tržišta i novu publiku. HMA organizuje Hub for the Exchange of Music Innovation (HEMI), evropska inicijativa čiji je cilj podrška umetnicima i ljudima zaposlenim u muzičkoj industriji iz Češke, Estonije, Grčke, Mađarske, Severne Makedonije, Poljske, Rumunije, Srbije i Slovenije. Više info na: hemimusichub.com

STATE OF EXIT ZONA

Posetioci će tokom festivala na ovoj zoni pored reciklažnih stanica moći da posete prostor posvećen promociji odgovorne konzumacije, u okviru koje će imati priliku da učestvuju u aktivacijama u vezi sa ovom temom, koja je od posebnog značaja za kompaniju HEINEKEN Srbija, i da se dobro zabave. Takođe, moći će da se upoznaju sa programima za mlade OPENS2019, da učestvuju u U-reportu za mlade UNICEF-a, i imaće priliku da se druže sa Young Europeans Ambasadors – grupom uspešnih mladih influensera sa zapadnog Balkana koji će promovisati evropsku budućnost i zajedništvo mladih Zapadnog Balkana.

KAMPANJA ZA VAKCINACIJU MLADIH

Na samom festivalu se nastavljaju se aktivnosti kampanje „Neću više“ za promociju vakcinacije kod mladih. Više info na: vracamozivot.rs

Izvor: EXIT Press

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *