VIŠE OD 2000 TAKMIČARA NA BUSINESS RUN TRCI U NOVOM SADU

Više od 2000 takmičara prijavilo se za Business Run u Novom Sadu

Za tri dana počinje najveći tim bilding događaj u Srbiji

Serija poslovnih trka i najveći tim bilding događaj u našoj zemlji Schneider Electric Serbia Business Run počinje za tri dana, u četvrtak, 7. aprila u Novom Sadu. Za ovim događajem vlada nezapamćeno interesovanje, te je svoje učešće potvrdilo više od 2000 takmičara. Novi Sad Business Run je najveći gradski sportsko-poslovni događaj u ovom gradu. Tokom tri godine organizovanja, u Novom Sadu je učestovalo preko 4000 trkača iz preko 200 kompanija, a ove godine oboren je rekord kada je u pitanju broj prijavljenih trkača.

Schneider Electric, ponosni sponzor čuvenog maratona u Parizu je postao i partner ovog sportsko-poslovnog događaja. Spajanje svetskog lidera u održivosti sa Serbia Business Run nastalo je sa ciljem da ova trka za 5 godina postane prvi najveći sportski događaj u regionu koji je potpuno održiv. Ovaj ambiciozni cilj biće postignut postepenim uvođenjem inovativnih tehnoloških rešenja poput solarnih panela, reciklažnog sistema na svakoj trci.

U organizaciji Biciklističkog kluba Novi Sad (Nemanja Vajs) i Alma Mons Pro Aktiv-a (Nenad Sudarov), za tri dana očekuje nas najveći tim bilding događaj u zemlji, baš na Svetski dan zdravlja. Poslovna trka će biti održana na Štrandu sa početkom u 18 časova, a ekskluzivni sponzor trke u Novom Sadu je kompanija Montop Pro – lider u telekomunikacijama.

Ovogodišnja trka će zaposlenima poslužiti za druženje na otvorenom, gde će u opuštenoj atmosferi, posle napornog radnog dana provesti kvalitetno vreme sa svojim kolegama. Ovaj jedinstven sportsko poslovni događaj već je privukao na hiljade zaposlenih širom Srbije. Organizatori ističu da je cilj  događaja da se skrene pažnja na važnost bavljenja fizičkom aktivnošću zaposlenih.

U Serbia Business Run trci učestvuju zaposleni iz kompanija, udruženja, javnih preduzeća, škola i fakulteta i drugih organizacija, bez ograničenja pola i maksimalnog broja učesnika. Svaku kompaniju predstavlja jedan kompanijski tim. Za timski plasman potrebno je minimum 3 učesnika, a ukoliko kompanija ima samo 1 predstavnika, on/ona se takmiči u individualnom plasmanu. I ove godine zaposlene očekuje bogat startni paket, a nakon istrčanih ili ishodanih 5 km biće održana After Work & Run žurka.

Kompanije i njihovi zaposleni se takmiče u sledećim kategorijama: Najbrži tim (najbolje zbirno vreme prva tri trkača u timu), NajFIT kompanija – kompanija sa najviše trkača, Najbrži kolega i Najbrža koleginica. Najbolje očekuju pehari kao i robne nagrade partnera.

Ideja Serbia Business Run sportsko-poslovnog događaja jeste širenje svesti o zdravlju i zdravim životnim stilovima kroz trčanje kao idealnom načinu rekreacije. Do sada je na događajima učestvovalo preko 750 kompanija i 16.000 zaposlenih.

Serbia Business Run tradicionalno podržavaju kompanije kojima je zdrav način života i aktivnost zaposlenih jedna od suštinskih vrednosti, pored naslovnog sponzora partneri događaja su i Intersport, Aqua Viva, Herbalife i Esensa. Svaka od kompanija, pored toga što je stala iza događaja, njemu direktno i doprinosi kroz zanimljive aktivacije ili poklone za učesnike.

 IZVOR: TV ARS MEDIJA – PORTAL

 

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *