ТАЈНА ЈЕ У УПОРНОСТИ И ПОВЕРЕЊУ – СТАРТАПУЈ СЕ 2.0

12 предузетника уз Државни посао, синоћ су у Музеју савремене уметности Војводине причали о својим искуствима, препрекама које су морали да прескоче како би постигли успех и некада од једне можда шашаве идеје створили успешне фирме.

„Захвалио бих се домаћинима који су нам омогућили да организујемо овај Стартапуј се 2.0 у овом дивном простору и предузетницима који су се одазвали на овај позив и који желе да, поделе своје приче са нама. Циљ је да у овој 2019. години млади буду у фокусу и све што радимо је у ту сврху,“ каже координатор ОПЕНС-а Вукашин Гроздановић.

Простор музеја подељен је на три дела, тако да су се истовремено одржавала предавања у трајању од пола сата где су се смењивали излагачи који су добили простор да младима испричају свој пут до успеха. Идеја је да се све одиграва кроз форму неформалног разговора, који ће предавачи водити уз помоћ модератора, али и у разговору са публиком. Модератори су, као и прошле године, момци из Држвног посла.

Музеј савремене уметности препознао је идеју и одлучио да буде домаћин и да угости ОПЕНС. Директор музеја, Радован Јокић, каже да савремена уметност мора да се бави и актуелно-друштвеним токовима.

„Млади су наша публика и захваљујем се ОПЕНС-у на тој прилици. Надам се да ће они у будуће посећивати музеј,“ додаје Јокић.

Ове године су се представили познати брендови као што су: Страwберрy енергy, Еипиx, Wацкy схееп, 9евет, Еко курир, Маринусх и Шии, Еко хостел Ужице, Фрушкаћ, Тостер, ЛвЛУП, Ивицу и Мајицу…

„Наша идеја ја кренула спонтано још 2011. године. Тајна успеха се крије у упорности и поверењу у људе са којима радимо. Младима саветујем да буду упорни, али да полако опипиају терен и да само иду даље и даље,“ каже  Владимир Ницифоровић испред бренда “Ивица и Мајица.“

Из прве руке могли смо да чујемо како од једног средњошколског предузећа доћи до фирме са седиштем у Лондону, како наћи добављаче који могу да штампају на целој тканини, а не само једном њеном делу или како берберницу претворити у паб.

„Јако су ме инспирисали говорници, толико да већ сутра могу да размишљам о томе како да покренем свој бизнис. Сви су имали инспиративне приче и надахнули су ме да кренем у реализацију својих идеја. Говорници су се трудили да испричају своје приче са почетка каријере па све до данас, што ми је много значило,“ каже један од посетиоца.

Мисија ОПЕНС-а је да оснажи, подржи и пружи корисне савете младима потребне за реализовање идеја, док је идеја ОПЕНС дана да што већем броју младих људи, потпуно бесплатно приближимо све могућности које су нуде граду који је Европска омладинска престоница и младима који у њему живе.

 

Извор: Опенс 2019

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *