“Сербиа Фасхион Wеек”, најпрестижнија модна манифестација у региону, још једном је успешно представила Србију на међународном модном догађају – “Малта Фасхион Wеек”. Партнерство између ових двеју недеља моде, које траје већ више од једне деценије, омогућило је промоцију српске моде на глобалном нивоу. Ове године, Србију је на “Малта Фасхион Wеек”-у поносно представљала дизајнерка Сузана Перић, која је својом новом колекцијом очарала присутне.
Треће вечери “Малта Фасхион Wеек-а”, која је окупила бројне интернационалне дизајнере међу којима је била и Сузана Перић, почасне гошће биле су супруга премијера Малте Роберта Абеле госпођа Лyдиа Абела и председница “Сербиа Фасхион Wеек”-а Светлана Хорват. Њихово присуство на овом догађају истиче значај моде у културној дипломатији, јер мода није само одевање.
Моћ моде у дипломатији огледа се у њеној способности да премости језичке и културне баријере, стварајући универзални језик естетике и стила. Кроз модне пројекте и манифестације попут “Сербиа Фасхион Wеек”-а, земље имају прилику да представе своје културно наслеђе, уметност и дизајн, привлачећи пажњу и интересовање међународне заједнице. Мода као облик културне дипломатије омогућава размену идеја, вредности и перспектива између различитих народа и доприноси изградњи пријатељских односа на глобалном нивоу.
Захваљујући успесима “Сербиа Фасхион Wеек”-а у иностранству и успостављеним партнерствима са недељама моде из 31 земље, наша национална недеља моде постала је истински амбасадор Србије у свету. Кроз јединствену комбинацију српске креативности, стручности и богате културне баштине, “Сербиа Фасхион Wеек” непрестано подстиче дијалог, отвара врата сарадњи и промовише Србију као препознатљиву дестинацију, не само када је реч о моди, него култури уопште, уметности, туризму…
Успех на “Малта Фасхион Wеек”-у даје ветар у леђа “Сербиа Фасхион Wеек”-у да настави да промовише српску моду и на тај начин јача културне везе са светом.
Извор: ТВ Арс Медија
Фото: Митцхелл Цамиллери, Јустин Циаппара, Оливер Паце
Администратор: ДНМ