НОВАК ЂОКОВИЋ И ЕГЗИТ ПОЗВАЛИ НА АКЦИЈУ: ИЗГРАДИМО ВРТИЋЕ ЗАЈЕДНО!

Почетак овогодишњег EXIT фестивала означиће и почетак нове националне хуманитарне кампање „Да и за мене буде места -изградимо вртиће заједно“ коју организују Фондација Новак Ђоковић и EXIT Фондација, уз подршку РТС-а. За ову намену за све кориснике домаћих мобилних оператера отворен је посебан хуманитарни број 2205, који симболично представља датум Новаковог рођендана, а цена поруке износи 100 динара. Тим поводом, најбољи тенисер света Новак Ђоковић обратио се видео поруком (http://хттпс://yоуту.бе/тq1_0ЕџФмуУ) и позвао све да подрже акцију прикупљања помоћи за предшколске установе на територији целе земље.

„Здраво, моје име је Новак Ђоковић и желим вам добродошлицу на EXIT фестивал 2019. Замолио бих вас да подржите заједничку кампању Фондације Новак Ђоковић и EXIT Фондације како би изградили што више вртића у Србији са циљем да за свако дете има места и да сви малишани имају приступ предшколском образовању. Пошаљите поруку на 2205 или донирајте преко paypal.me/novakfdn.Хвала вам пуно на подршци и уживајте у фестивалу“, поручио је Ђоковић.

Оснивач EXIT , Душан Ковачевић, навео је да га радује што је и ова акција намењена најмлађима: „Након успешно завршене велике добротворне акције „Асови за децу”, која је резултирала изградњом клиничког одељења за децу оболелу од рака у Нишу и куповином најмодернијег ултразвучног апарата за вантелесну оплодњу за болницу у Ужицу, настављамо да радимо на стварању лепшег и безбрижнијег детињства за сву децу. Срећан сам што смо на том путу се препознали и што је наша фондација удружила снаге са фондацијом највећег светског спортисте који је позитиван узор за младе, и то не само у свету спорту, и не само код нас, већ много, много шире“, поручује Ковачевић. Први циљ на овом путу је да се током четири дана трајања фестивала прикупи 18.450.000 динара за реконструкцију и доградњу вртића „Ласта“ у насељу Ченеј у Новом Саду, који тренутно похађа 88 деце.

„План нам је да, заједно са EXIT Фондацијом и уз помоћ свих донатора кампање, адаптирамо постојећи објекат и проширимо капацитете за нових 160 м2 чиме ћемо створити услове за пријем већег броја малишана.Међутим, ово је само почетак наше сарадње. Симболично прву заједничку акцију са EXIT фондацијом почињемо на дан отварања фестивала, а наше партнерство креће управо из Новог Сада, где су иначе листе чекања за вртиће велике. Верујем да ћемо заједно успети да подигнемо свест о овој теми и урадимо конкретне ствари како би што више деце добило адекватан простор за учење и игру. Фондација Новак Ђоковић већ има велико искуство из области раног развоја и предшколског образовања, а у пројекте ове врсте до сад смо уложили више од 11 милиона евра“, рекла је Маја Кремић, национална директорка Фондације Новак Ђоковић.
Фондација Новак Ђоковић и EXIT Фондација потписаће у суботу меморандум о дугорочној сарадњи на унапређењу положаја предшколске деце у Србији, која почиње акцијом „Да и за мене буде места -изградимо вртиће заједно“, а наставља се другим глобалним акцијама попут Stars4kids и EXIT LIFE Aid 2020. Значајну подршку овој племенитој мисији даће и бројне јавне личности, спортисти, музичари и глумци. Цео пренос EXIT фестивала, као и емисије посвећене кампањи могуће је пратити путем РТС-а, који је медијски партнер догађаја.

О Фондацији Новак Ђоковић :
Фондација Новак Ђоковић основана је 2007. године као организација која улаже у предшколско образовање у Србији, земљи у којој тек свако друго дете има приступ предшколском васпитању. Рад Фондације темељи се на уверењу да се образовањем могу променити животи деце и целе заједнице. Фондација креира квалитетне програме и подстицајно окружење за учење у којима је до сада учествовало 1.575 васпитача и наставника. НДФ је до сада реконструисала и изградила 43 вртића и помогла више од 22.000 деце.

EXIT Фондација:
EXIT  фондација је део тима EXIT фестивала који се бави друштвеним активизмом. EXIT је музички фестивал који је настао као последица друштвеног активизма младих, те је он душа самог фестивала коју оснивачи EXIT -а никада не одвајају од музичког спектакла.
Користећи снагу бренда EXIT, мисија EXIT фондације је да позиционира себе као лидера у мобилисању јавног мњења и доносиоца одлука у области развоја младих и промоције мира, креативних индустрија и брендирања дестинација.
После више од деценије континуираног развоја, као један од најзначајнијих светских музичких фестивала, EXIT снагом изграђеног бренда позиционирао се као лидер у мобилисању јавног мњења и доносиоца одлука у области развоја младих.
Више о активностима EXIT фондације током EXIT фестивала можете пронаћи на http://www.exitfondacija.org.

 

 

 

 

 

Извор и фото.: EXIT FEST

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *