KONKURS ZA VIZUELNI IDENTITET 20. FESTIVALA ULIČNIH SVIRAČA Манифестације by ТВ Арс Медија - 26/02/20200 Festival uličnih svirača – Gradić fest slavi 20. rođendan i tom prilikom poziva sve zainteresovane grafičke dizajnere/ke i ostale kreativce iz Srbije, regiona i Evrope, da predlože vizuelni identitet jubilarnog 20. Festivala uličnih svirača koji će biti održan od 27 do 29. avgusta 2020. godine. u Podgrađu Petrovaradinske tvrđave (Novi Sad). O FESTIVALU Festival uličnih svirača – Gradić fest okuplja umetnike iz celog sveta – muzičare, plesače, pozorišne trupe, performere, akrobate i predstavlja veliku umetničku radionicu na otvorenom gde su umetnici i publika ravnopravni učesnici. Programi festivala se dešavaju na otvorenom, na nekoliko bina i punktova na ulicama starog baroknog Gradića Petrovaradinske tvrđave, gde svake godine, tokom 3 dana festivala, nastupi više od 100 umetnika iz zemlje i inostranstva. Program festivala čine muzički nastupi, performansi, ambijentalne predstave, video projekcije, umetničke instalacije, intervencije u prostoru ali i radionice, konferencije, predavanja i organizovani obilasci. O KONCEPTU ZA 2020 Verujući da grad čine njegovi ljudi i da oni svojim kretanjem stvaraju prostore, i ove godine kroz festival nastavljamo inicijativu za oživljavanje Podgrađa Petrovaradinske tvrđave i njegove transformacije u pešačku zonu i turistički i umetnički kvart. Za 20. rođendan festivala želimo da se osvrnemo i na njegov početak, na vreme kada je grad bio manji, kada nam nisu bile potrebne bine i kad su program festivala činili pretežno ulični muzičari i performeri. Program 20. festivala će tako u velikoj meri oživeti i slaviti atmosferu njegovih ranijih godina. MISIJA Misija festivala je da kao kreativni inkubator podstiče urbani razvoj i revitalizaciju Podgrađa Petrovaradinske tvrđave uz aktivno učešće građana, umetnika i posetilaca. CILJEVI Da PODSTIČEMO urbani razvoj lokalne zajednice kroz aktivno uključivanje stanovništva i skrenemo pažnju na potrebu za revitalizacijom i zaštitom graditeljskog nasleđa. (Festival u funkciji građana i gradskih prostora) Da INSPIRIŠEMO umetnike da otkriju nove prostore i u njima nove mogućnosti i potencijale. (Festival kao instrument reanimacije različitih zaboravljenih i zanemarenih lokaliteta) Da POVEŽEMO različite organizacije, pojedince i građane i kroz interdisciplinarni princip, zajedno, oplemenimo urbani prostor i ambijent u kom živimo. (festival kao mesto susreta, građana sa umetnicima, umetnika sa umetnicima i građana sa arhitekturom grada). Za više informacija o festivalu www.ulicnisviraci.com OBLAST KONKURSA: Za potrebe konkursa potrebno je izraditi vizuelni identitet za celokupni Festival uličnih svirača – Gradić fest koji treba da sadrži: Logotip Logotip treba da sadrži naziv “20. Festival uličnih svirača – Gradić fest” + logo Festivala + datum održavanja Logotip na engleskom “20th Street Musician Festival – Gradić Fest” + logo Festivala + datum održavanja Logotip treba da prikazati u pozitivu/negativu, umanjenje, vertikalno i horizontalno Plakat Print: Na horizontalom ili vertikalnom plakatu primeniti vizuelni identitet Web: Na formatu 1920×1080 px, 1920×400 px (header) primentiti vizuelni identitet Back bine Primena vizuelnog identiteta na veliku binu (12x5m) Primena vizuelnog identiteta na malu binu (6×3.5m) Društvene mreže Facebook, Twitter, YT, Flickr (cover). Facebook, Instagram (Story template) Programska satnica Primena vizuelnog identiteta na A4 liflet stranicu Ostalo U obzir uzimamo primenu idejnog rešenja na ostale medijume, akreditacije, suveniri, indoor and outdoor primene i sl. * Napomene: Nema ograničenja u korišćenju: boja, fontova, fotografija i sl. Za potrebe kreiranja materijala za konkurs učesnici mogu koristiti nazive programa i učesnika sa festivalskog sajta ili izmišljati sadržaj. Kao prilog konkursu dostavljamo prošlogodišnji materijal koji će olakšati rad autoru (Fotografije, logo, satnica) 1. PRAVO UCEŠĆA Nagradni konkurs je otvoren za sve zainteresovane koji/e se bave dizajnom, a posebno se radujemo učešću mladih dizajnera. Pravo učešća imaju individualni/e autori/ke, grupa autora/ki ili agencije. 2. NAGRADE Prva nagrada – 1000 eura Druga nagrada – 300 eura Treća nagrada – 100 eura Svi radovi prijavljeni na nagradni konkurs biće izloženi na zajedničkoj izložbi u kreativnom centru PROSTOR. Izložba će biti promovisana kroz sve festivalske kanale komunikacije. Pobednik konkursa je u obavezi da dostavi fajlove u vektorskom formatu, fontove odnosno da prilagodi vizuelno rešenje potrebama festivala. Organizator konkursa zadržava pravo da naknadno, sa autorom/kom najboljeg predloga razmotri mogućnost njegovog/njenog angažovanja za posao dizajna i pripreme za štampu svih promotivnih materijala 20. Festivala uličnih svirača – Gradić festa. 3. ŽIRI Pristigle radove ce razmatrati žiri predložen od strane festivala: Nikola Arežina, dizajner i art direktor Festivala uličnih svirača Marko Purać, dizajner, saradnik festivala Nenad Grujičić, dizajner, saradnik festivala 4. KRITERIJUMI Žiri će odabrati najbolji predlog na osnovu sledećih kriterijuma: Razvijenost idejnog koncepta Stepen kreativnosti Tehnička izvodljivost Estetika Prednost će imati rešenja koja doprinose razvoju osnovnih ideja festivala. 5. PRAVILA Idejno rešenje mora biti originalno Žiri zadržava pravo da ne prihvati ni jedno od ponuđenih predloga Žiri zadržava pravo da ne obrazlaže donetu odluku 6. ROKOVI Krajnji rok za slanje radova je 10. mart 2020. Naknadno pristigli radovi neće biti razmatrani. 7. PRIJAVA Neophodno je priložiti: Ime autora (odnosno imena svih autora/ki, koautora/ki i saradnika/ica) Kratku biografiju ii podatke za kontakt (br. telefona, e-mail). Kratko objašnjenje autorskog pristupa-koncepta predloga. Idejni predlog u elektronskom formatu (PDF) putem e-maila konkurs@ulicnisviraci.com na naznakom: Za nagradni konkurs Maksimalna veličina PDF dokumenta je 20MB, ukoliko je fajl veći staviti link u telo e-maila koji vodi ka fajlu koji se nalazi na Google drive-u ili Dropbox-u.