КОНКУРС ЗА ВИЗУЕЛНИ ИДЕНТИТЕТ 20. ФЕСТИВАЛА УЛИЧНИХ СВИРАЧА

Фестивал уличних свирача – Градић фест слави 20. рођендан и том приликом позива све заинтересоване графичке дизајнере/ке и остале креативце из Србије, региона и Европе, да предложе визуелни идентитет јубиларног 20. Фестивала уличних свирача који ће бити одржан од 27 до 29. августа 2020. године. у Подграђу Петроварадинске тврђаве (Нови Сад).

О ФЕСТИВАЛУ

Фестивал уличних свирача – Градић фест окупља уметнике из целог света – музичаре, плесаче, позоришне трупе, перформере, акробате и представља велику уметничку радионицу на отвореном где су уметници и публика равноправни учесници.

Програми фестивала се дешавају на отвореном, на неколико бина и пунктова на улицама старог барокног Градића Петроварадинске тврђаве, где сваке године, током 3 дана фестивала, наступи више од 100 уметника из земље и иностранства. Програм фестивала чине музички наступи, перформанси, амбијенталне представе, видео пројекције, уметничке инсталације, интервенције у простору али и радионице, конференције, предавања и организовани обиласци.

О КОНЦЕПТУ ЗА 2020

Верујући да град чине његови људи и да они својим кретањем стварају просторе, и ове године кроз фестивал настављамо иницијативу за оживљавање Подграђа Петроварадинске тврђаве и његове трансформације у пешачку зону и туристички и уметнички кварт.

За 20. рођендан фестивала желимо да се осврнемо и на његов почетак, на време када је град био мањи, када нам нису биле потребне бине и кад су програм фестивала чинили претежно улични музичари и перформери. Програм 20. фестивала ће тако у великој мери оживети и славити атмосферу његових ранијих година.

МИСИЈА

Мисија фестивала је да као креативни инкубатор подстиче урбани развој и ревитализацију Подграђа Петроварадинске тврђаве уз активно учешће грађана, уметника и посетилаца.

ЦИЉЕВИ

  • Да ПОДСТИЧЕМО урбани развој локалне заједнице кроз активно укључивање становништва и скренемо пажњу на потребу за ревитализацијом и заштитом градитељског наслеђа. (Фестивал у функцији грађана и градских простора)
  • Да ИНСПИРИШЕМО уметнике да открију нове просторе и у њима нове могућности и потенцијале. (Фестивал као инструмент реанимације различитих заборављених и занемарених локалитета)
  • Да ПОВЕЖЕМО различите организације, појединце и грађане и кроз интердисциплинарни принцип, заједно, оплеменимо урбани простор и амбијент у ком живимо. (фестивал као место сусрета, грађана са уметницима, уметника са уметницима и грађана са архитектуром града).

За више информација о фестивалу www.улицнисвираци.цом

ОБЛАСТ КОНКУРСА:

За потребе конкурса потребно је израдити визуелни идентитет за целокупни Фестивал уличних свирача – Градић фест који треба да садржи:

Логотип

  • Логотип треба да садржи назив “20. Фестивал уличних свирача – Градић фест” + лого Фестивала + датум одржавања
  • Логотип на енглеском “20тх Стреет Мусициан Фестивал – Градић Фест” + лого Фестивала + датум одржавања
  • Логотип треба да приказати у позитиву/негативу, умањење, вертикално и хоризонтално

Плакат

  • Принт: На хоризонталом или вертикалном плакату применити визуелни идентитет
  • Wеб: На формату 1920×1080 пx, 1920×400 пx (хеадер) приментити визуелни идентитет

Бацк бине

  • Примена визуелног идентитета на  велику бину (12×5м)
  • Примена визуелног идентитета на малу бину (6×3.5м)

Друштвене мреже

  • Фацебоок, Тwиттер, YТ, Флицкр (цовер).
  • Фацебоок, Инстаграм (Сторy темплате)

Програмска сатница

  • Примена визуелног идентитета на А4 лифлет страницу

Остало

  • У обзир узимамо примену идејног решења на остале медијуме, акредитације, сувенири, индоор анд оутдоор примене и сл.

* Напомене: 

  • Нема ограничења у коришћењу: боја, фонтова, фотографија и сл.
  • За потребе креирања материјала за конкурс учесници могу користити називе програма и учесника са фестивалског сајта или измишљати садржај.
  • Као прилог конкурсу достављамо прошлогодишњи материјал који ће олакшати рад аутору  (Фотографије, лого, сатница)

1. ПРАВО УЦЕШЋА

Наградни конкурс је отворен за све заинтересоване који/е се баве дизајном, а посебно се радујемо учешћу младих дизајнера. Право учешћа имају индивидуални/е аутори/ке, група аутора/ки или агенције.

2. НАГРАДЕ 

  • Прва награда – 1000 еура
  • Друга награда – 300 еура
  • Трећа награда – 100 еура

Сви радови пријављени на наградни конкурс биће изложени на заједничкој изложби у креативном центру ПРОСТОР. Изложба ће бити промовисана кроз све фестивалске канале комуникације.

Победник конкурса је у обавези да достави фајлове у векторском формату, фонтове односно да прилагоди визуелно решење потребама фестивала.

Организатор конкурса задржава право да накнадно, са аутором/ком најбољег предлога размотри могућност његовог/њеног ангажовања за посао дизајна и припреме за штампу свих промотивних материјала 20. Фестивала уличних свирача – Градић феста.

3. ЖИРИ

Пристигле радове це разматрати жири предложен од стране фестивала:

  1. Никола Арежина, дизајнер и арт директор Фестивала уличних свирача
  2. Марко Пураћ, дизајнер, сарадник фестивала
  3. Ненад Грујичић, дизајнер, сарадник фестивала

4. КРИТЕРИЈУМИ

Жири ће одабрати најбољи предлог на основу следећих критеријума:

  • Развијеност идејног концепта
  • Степен креативности
  • Техничка изводљивост
  • Естетика

Предност ће имати решења која доприносе развоју основних идеја фестивала.

5. ПРАВИЛА 

  • Идејно решење мора бити оригинално
  • Жири задржава право да не прихвати ни једно од понуђених предлога
  • Жири задржава право да не образлаже донету одлуку

6. РОКОВИ

Крајњи рок за слање радова је 10. март 2020. Накнадно пристигли радови неће бити разматрани.

7. ПРИЈАВА

Неопходно је приложити:

  • Име аутора (односно имена свих аутора/ки, коаутора/ки и сарадника/ица) Кратку биографију ии податке за контакт (бр. телефона, е-маил).
  • Кратко објашњење ауторског приступа-концепта предлога.
  • Идејни предлог у електронском формату (ПДФ) путем е-маила konkurs@ulicnisviraci.com на назнаком:  За наградни конкурс
  • Максимална величина ПДФ документа је 20МБ, уколико је фајл већи ставити линк у тело е-маила који води ка фајлу који се налази на Гоогле дриве-у или Дропбоx-у.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *