ТУРИЗАМ НОВОГ САДА ПРОМОВИШЕ СЕ ИСТОВРЕМЕНО НА ВИШЕ МЕРИДИЈАНА

ТУРИЗАМ НОВОГ САДА ПРОМОВИШЕ СЕ ИСТОВРЕМЕНО НА ВИШЕ МЕРИДИЈАНА

Туризам је тренутно међу три водеће привредне гране у светским оквирима, што показује и чињеница да је истовремено потребно радити на промоцији на неколико сајмова, како ни једно тржиште не би било запостављено. За нас најважнији показатељ успешне промоције говори и чињеница да смо ову годину према званичним подацима Републичког завода за статистику почели са двоцифреним износима у плусу када је реч о доласку и ноћењу, нарочито страних туриста.

Ове недеље, Нови Сад као city break дестинација промовисан је на престижном међународном сајму туризма МИТТ 2018 у Москви, који се одржава од 13. до 15. марта.
Овај сајам је значан јер га посећује преко 25.000 професионалаца из области путовања, туроператера, туристичких агенција и других компанија укључених у туристичку индустрију, а излаже преко 1600 компанија и туристичких организација из целог света.
Представници ТОНС-а нашли су се са бројним туроператерима који су заинтересовани да у наредном периоду уврсте Нови Сад у своје туристичке туре.

Такође, крајем ове недеље отвара се сајам туризма  Place2go у Загребу, који има 7 година традиције, али се сваке године повећава број излагача, па је сајам од прошле године премештен у већи простор – Арену Загреб.
Сајам се отвара 16. марта и траје до 18. марта. Окупља преко 180 излагача и очекује се преко 15.000 посетилаца и не само из Хрватске, него и из Словеније.
За Нови Сад као туристичку дестинацију где поред домаћих туриста, највећи број долазака и ноћења бележимо из суседних земаља, овакви сајмови у региону представљају значајно место промоције и континуитет на тим тржиштима је за нас неупитан.

И ту није крај! Промотивне активности ТОНС-а подразумевају и довођење туроператера у Нови Сад како би се на најбољи могући начин представили туристички садржаји и квалитет туристичке понуде, кроз понуду културних садржаја, активног одмора, винских рута, Дунава, смештајних капацитета, локалних гастрономских и винских специјалитета. Тако је ове недеље у посети Новом Саду била и група од 16 водећих туропетатора из Кине, међу којима су били директори агенција и менаџери продаје. Из Новог Сада како сами кажу, носе најлепше утиске и сигурно ће се Нови Сад наћи у њиховим туристичким понудама за обилазак овог дела Балкана.

Извор: ТУРИСТИЧКА ОРГАНИЗАЦИЈА ГРАДА НОВОГ САДА  

http://novisad.travel/novosti/

Фотографије:  Жељко Савић

 

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *