СВЕЧАНИМ КОКТЕЛОМ НАЈАВЉЕН ПРВИ ДИГИТАЛ ФАСХИОН WЕЕК/СЕРБИА

У велелепном здању Музеја града Београда у ком је актуелна поставка Паја Јовановић: Један сликар, 12 фотографа – 24 уметничка дела, одржан је свечани коктел поводом потписивања уговора између Сербиа Фасхион Wеек-а и Цолор Медиа Цоммунитатион-а о покретању нове платформе Дигитал Фасхион Wеек/Сербиа. У присуству бројних српских модних дизајнера, угледних званица из јавног живота и представника медија уговор су потписали испред СФW Светлана Хорват и Роберт Чобан ипред ЦМЦ, који су се потом обратили присутнима.

„Американци су се први досетили и пронашли нову платформу за приказивање колекција. Недеље моде у Паризу, Милану и Лондону укључиле су дигиталне делове, али ово је прва платформа која је у потпуности дигитална. Формирао га је ФНЛ Нетwорк, највећа лифестyле телевизија у Америци, уз подршку највећих америчких недеља моде. Наша срећа је што већ годинама сарађујемо са свим америчким недељама моде и са ФНЛ Нетwорк, па су нам понудили да будемо стратешки партнери и генерални заступници за све земље југоисточне и део земаља централне Европе. На тај начин стекли смо 14 лиценци, а то нам даје могућност да направимо дигитална издања Фасхион Wеек-ова у целом окружењу. Управо због тога смо се Роберт Чобан и ја договорили о сарадњи и ово би требало да буде прекретница када је реч о српској моди. Због ограниченог времена, ове године заједно ћемо организовати Дигитал Фасхион Wеек само у Србији, а наредне године и у осталих 13 земаља за које имао лиценцу”, рекла је председница Националне коморе за моду Србије и председница Сербиа Фасхион Wеек-а Светлана Хорват и додала: 

„Нисам баш одушевљена што се мода у великој мери сели на дигиталне платформе, али то је наша реалност и морамо је прихватити. То ће живети и када ковид прође. Биће и ревија у оном облику у ком смо на њих навикли, али ће велики део прећи на дигиталне платформе. Поносна сам и срећна због чињенице да је ово вечерас почетак великих пројеката које ће Цолор Медиа Цоммуницатион и Сербиа Фасхион Wеек успешно водити. Креаторима желим много среће и да ово схвате као прилику. Ако остану само на ревијама које се организују на традиционалан начин, не знам како ће у будућности продавати своје колекције. Требало би да искористе прилику што је Србија прва земља у региону која је увела потпуно дигитални фасхион wеек”.

Председник ЦПГ и Цолор Медиа Цоммунитатион Роберт Чобан најпре је изразио задовољство чињеницом да се на коктелу, уз поштовање мера превенције против ковида, окупио већи број гостију, а потом је рекао: 

„Није само пандемија разлог због кога су се Сербиа Фасхион Wеек и Цолор Медиа Цоммуницатион договорили о сарадњи и покренули Дигитал Фасхион Wеек. Наша искуства говоре да све онлине конференције дају одличне резултате, а пандемија је само убрзала покретање ове нове платформе. Било би боље да смо неке ствари пребацили онлине још пре неколико година. 

Догађаји попут ове сјајне изложбе, коју вечерас имате прилику да погледате, увек ће остати у овом облику, јер се у онлине форми не могу дочарати, али ће много тога прећи на дигиталне платформе”, рекао је Роберт Чобан, а потом је открио какве садржаје публика може да очекује од 20. до 27. новембра када ће се одржати Дигитал Фасхион Wеек / Сербиа

Неће то бити само представљање дизајнера кроз петоминутне филмове, већ ћемо имати и панел дискусије о свим питањима и проблемима с којима се мода данас сусреће, имаћемо познате личности које ће говорити о свом стилу. Дакле, потрудићемо се да за сваку вече припремимо занимљив и разноврстан програм”. 

 

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *