СВЕ ОВЕ ХИТОВЕ РАДИО ЈЕ ГИНИСОВ РЕКОРДЕР ПРЕ НЕГО ШТО ЈЕ ПОСТАО ФАТБОY СЛИМ!

Човек који већ деценијама важи за једног од највећих диџејева и продуцената на свету, Фатбоy Слим, није користио свој надалеко познати алијас од почетка своје богате каријере која се протеже већ неколико деценија. Наиме, Норман Цоок, хедлајнер предстојећег Но Слееп фестивала у Београду, на којем ће наступити 15. новембра, био је изврсни хитмејкер и пре него што је почео да наступа под својим најпознатијим псеудонимом Фатбоy Слим. О овоме најбоље говори чињеница да држи Гинисов рекорд за највећи број синглова на Топ 40 листи издатим под различитим именима! Осим његових свима познатих нумера „Wеапон оф Цхоице“, „Ригхт Хере, Ригхт Ноw“, „Праисе Yоу“, „Тхе Роцкафеллер Сканк“ и „Еат Слеап Раве Репеат“, многи би се изненадили колико његових ранијих хитова знају и сами!

 

1.      Од индие-роцк ласте до револуције жутог смајлија

Норман Цоок први пут је озбиљније запловио у музичке воде већ са 22 године, када се придружио бендуТхе Хоусемартинс (Ласте), и то као басиста! Овај мултиталентовани уметник кренуо је у соло воде три године касније, 1988. године, исте године када се у Великој Британији спонтано дешава друго Лето љубави и настаје рејв покрет и ацид-хоусе музика чији општеприхваћени симбол постаје жути смајли. Интересантно је да је насмејано лице данас заштитни знак Фатбоy Слима, али и тецхно краљице Нине Кравиз која ће такође наступити на Но Слееп фестивалу, настављајући свој низ хедлајнерских наступа по светски познатим фестивалима.

2.      Ера легендарних данцефлоор химни почиње!

Већ 1989. Фатбоy Слим избацује хит „Бламе Ит он тхе Басслине“ у сарадњи са МЦ Wилдски, а њих двојица са својом новом групом Беатс Интернатионал своје место на Олимпу данце музике зацементирали су једном од највећих данце нумера „Дуб Бе Гоод то Ме“. Иако је и у овом саставу свирао бас, Норман је почео да се издваја и као текстописац и, још важније, продуцент. Његов златни додир довео је поменути сингл до самих врхова британских топ листи и престижне америчке Биллбоард данце листе. Ипак, нумера се није допала легендарним панкерима из бенда Тхе Цласх, који су се Норману обратили због нелегалног семпловања њиховог хита „Гунс оф Бриxтон“. Према његовим речима, временом су заједно дошли до решења и кроз тај процес Норман је постао пријатељ са свим члановима Цласха!

3.      Моћ фрикова и још један евергреен

Са својим следећим пројектом, бендом Фреак Поwер, будући Фатбоy Слим успео је да споји електронски звук са џезом. Иако је састав будући мегахит „Турн Он, Туне Ин, Цоп Оут“ издао 1994, јавност је ову песму као хит препознала годину дана касније, када ју је култни џинс гигант Леви’с искористио за потребе ултра-популарне „Таxи“ рекламе у којој згодна манекенка наизглед заводи таксисту. Мулти-милионски потез овог бренда претворио је нумеру у хит који се и данас памти.

4.      Ера Пиззаманије

Следећи корак у његовој музичкој еволуцији довео га је до издавања хоусе албума „Пиззаманиа“  под алијасом Пиззаман. Иако је у питању био деби албум, сва три издата сингла „Триппин’ он Сунсхине“, „Сеx он тхе Стреетс“ и „Хаппинесс“ показали су се као прави хитови, посебно последњи, који је такође нашао нову популарност у рекламама захваљујући заразном бреакбеат звуку!

5.      Рејв маестро

Само још неки од псеудонима под којима је Норман Цоок објављивао материјал, пре него што је кренуо да се потписује као Фатбоy Слим, јесу Yум Yум Хеад Фоод, Цхеекy Боy и Феелгоод Фацтор, а са још једним од својих састава, Мигхтy Дуб Катз, сковао је рејв химну деведесетих „Магиц Царпет Риде“!

6.      Оксиморон који је дефинисао једну еру

Надалеко чувени псеудоним Фатбоy Слим усвојио је 1996. године. На питање одакле инспирација, одговорио је кроз смех: “Не значи ништа, током година сам рекао толико различитих верзија да не могу заправо да се сетим истине. То је само оксиморон – појам који не постоји“ додајући „Некако ми одговара – луцкасто је и иронично.“

 

Но Слееп Фестивал у организацији ЕXИТ тима и уз подршку популарног домаћег бренда Гуарана, биће одржан на више локација у Београду, док ће се централни догађаји уз врхунску продукцију одржати у Новом Хангару у Луци Београд која ће сваке ноћи примати хиљаде посетилаца у своје индустријско окружење. Већ је потврђена и страховита техно постава за наредну ноћ, у петак 16. новембра, када у Београд долазе Нина Кравиз, Даx Ј, И Хате МоделсЂ Теннис, Алекси Перала и Марцел Фенглер, док ће и бројни други извођачи ускоро бити познати. Нови фестивалски члан Еxитове породице настао је из истоимене Но Слееп бине на ЕXИТ фестивалу, која је постала планетарно позната по гостовању чувених светских клубова као што су Фабриц, Тресор, Цонцрете, Суб Цлуб, Нитса, Арма17, Тхе Бункер Неw Yорк, Гоа, Грелле Форелле и други.

 

Улазнице у редовној продаји!

Улазнице за Но Слееп фестивал доступне су на благајнама продајне мреже Гигстиx.цом широм Србије и онлајн путем сајта Нослеепфестивал.цом. Фестивалске улазнице биће мењане за наруквице које омогућују улаз на све журке и локације током целог викенда који се протеже од четвртка увече до недеље поподне, од 15. до 18. новембра, на више локација у Београду, почевши од три велике журке у Новом Хангару у Луци Београд, па све до афтера и дневних журки у нашим светски чувеним клубовима као што су Другсторе, 20/44, и многим другим локацијама. Интересовање за промотивне улазнице надмашило је сва очекивања, а цене у редовној продаји су 2.590 за стандардну, те 4.490 динара за ВИП улазницу.

 

 

Извор: Еxит пресс

 

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *