НОВОСАДСКИ САЈАМ – НАЈБОЉИ ПРОМОТЕР НОВОГ САДА И СРБИЈЕ

Национално признање Статуета и Повеља „Капетан Миша Анастасијевић“ уручено је 08.04.2017. генералном директору Новосадског сајма Слободану Цветковићу на свечаности у Матици српској. Новосадски сајам је добио признање као најбољи промотер Новог Сада и Србије, а како стоји у саопштењу жирија пројекта „Пут ка врху“ је признање које је Новосадски сајам добио за унапређење привредног амбијента Србије, квалитет привређивања и промоцију Новог Сада и Србије у свету, као и завидну корпоративну и друштвену одговорност.


– Новосадски сајам, најстарија сајамска кућа у земљи, више од девет деценија ради као симбол не само града Новог Сада већ и државе, делатношћу која повезује економију и друштво, науку и струку, туризам и ширу заједницу, али и тржиште рада и привредни развој, домаћег и међународног окружења. Са Новосадским сајмом деценијама је стварана снажна идентификација кроз догађаје које организује, пре свега кроз 84 међународна пољопривредна сајма у Новом Саду, али и кроз друге догађаје, попут „Лориста”, сајмова инвестиција, књига, уметности, рекао је поводом признања генерални директор Новосадског сајма, Слободан Цветковић. Он је истакао да су деценијама уназад грађена партнерства, кроз сарадњу на заједничкој промоцији домаће и међународне привреде, учиниле да Новосадски сајам, као домаћин и излагачима и посетиоцима са свих меридијана, постане угледно привредно друштво, како у земљи тако и у иностранству.

НОВОСАДСКИ САЈАМ - НАЈБОЉИ ПРОМОТЕР НОВОГ САДА И СРБИЈЕ

Крајем 2014. године постављен је нови менаџмент Новосадског сајма, на челу са Слободаном Цветковићем, као генералним директором, који је правилно постављеним стратешким плановима и дефинисањем конкретних активности, успео да повећа пословне приходе и смањи трошкове. На тај начин, након две узастопне године негативног пословања, 2016. је завршена са респектабилним добитком. Перманентним унапређењем пословања садашње руководство је на око 15 приредби годишње, окупило 2.000 излагача, више од 300.000 посетилаца, а број догађаја у Конгресном центру „Мастер“ повећало на 200 скупова, конференција, презентација. Жива дипломатска активност је још једно од обележја пословања Новосадског сајма. Посебно долази до изражаја на Пољопривредном сајму, али и на Сајму туризма на којем је прошле године организован и Дипломатски дан који је окупио представнике 25 амбасада међу којима је било 15 амбасадора.

Увођење нових услуге за излагаче и посетиоце омогућавају да и у наредним годинама Новосадски сајам буде поуздан партнер свим актерима у привреди и водећа сајамска кућа у земљи, што га и дефинише као најбољег промотера Новог Сада и Србије у свету.

 

Фото: Јарослав Пап

Извор: Новосадски сајам

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *