ЕXИТ- ФИГУРА ПОП КУЛТУРЕ ИГГY АЗАЛЕА ДОЛАЗИ У СРБИЈУ!

Једна је од највећих музичких звезда данашњице, изузетно дефинишућа фигура поп културе, допадало вам се то или не!

Чим је тако велика, одмах је и оспоравана. Као бела жена у хип-хопу, дуго је морала да се доказује. Сада је у периоду када је схватила, а то и показује – да не мора баш ништа! Има довољно пара да се повуче и заувек удобно ужива. Рекла је да је њен последњи албум крај једне ере и сумњало се да ли ће уопште наступати!

Њен долазак на ЕXИТ овог лета је права европска ексклузива, а под претпоставком да знате блокбастер хитове као што су „Фанцy“ и „Блацк Wидоw“, пробали бисмо да вам бацимо светло на њен албум из прошле године, вероватно и најбољи у каријери.

Тхе Енд оф ан Ера“ је „Блацкоут“ за ову генерацију. Сећате се тог албума којим нам је Бритнеy Спеарс дала „Гимме Море“, црну перику и стрип клуб након вишегодишњег злостављања папараца, реакције кишобраном и бријања главе. Тадашња пала поп принцеза нам је дала прљаву електро илегалу коју ценимо тек петнаест година касније.

Иако игра сигурније, Иггy нам је прошле године дала сличан албум, који ће такође вероватно бити студиран много касније. Као и њена колегиница Цхарли XЦX, избацила је последњи албум као уговорну обавезу према великој издавачкој кући. Ове три жене, свака у својој сфери, реобликују музичку индустрију, и то не само звуком. 

Њихови потези присилиће менаџере да промене приступ и врате фокус на музичаре и публику, уз све нове начине конзумирања музике и идола уопште. Желимо да верујемо да ће због њих уметници добити много више слободе, односно да ће се музика правити у студијима, а не у канцеларијама.

Након вишегодишњег масакра медија који изгледа следује свакој успешној жени у музици, Иггy је морала да се повуче у свој ћошак. Појавила се, изгледало је, ниоткуда, демолирала топ листе и окупирала новинске циклусе неколико година везано. Наравно да је засметала.

Добила је недавно сина, па опуштена понудила албум којим сумира каријеру (и можда је затвара). Прошао је незапажено, због конфликта са индустријом и раскида са издавачем, посебно због глобалне пандемије.

 Тхе Енд оф ан Ера (Фулл Албум)

Албумом „Тхе Енд оф ан Ера“ води нас кроз своје двадесете и репује преко електронске музике коју је слушала. Он је лабаво подељен у четири тематске целине, од првих излазака до вртоглаве славе. Каже да је све пробала, без потребе да се правда или понавља, уз оптимизам за надолазеће. Евоцира блогхоусе, ЕДМ, убацује ДнБ. Најбоље леже на 808 бит, а репује самоуверено и ретроспективно, задовољна позицијом у којој је.

Нема много прилика да уживо видимо људе који су део монокултуре у тренутку када то и даље јесу. Било да је волите због хитова или волите да је мрзите, заиста је привилегија слушати некога ко је музички дефинисао претходну декаду.

Када буде на сцени, носиће ехо и свих великих са којима је сарађивала. Очекујте дуете са Бритнеy Спеарс, Јеннифер Лопез, Арианом Гранде, Ритом Ором и Цхарли XЦX за крај сета којим се затвара поглавље платинасте каријере и која броји чак 70 милиона продатих јединица. 

Војкан Бећир

 

Извор: ЕXИТ пресс

Администратор: ДНМ

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *