Сваког пута када крену да га хвале да је највећи, он се нашали да је можда највиши Ђ. Са скоро два метра, то је тако, али овај скромни момак има још неке мерљиве ствари које га стављају испред других.
Током петнаест година, Цалвин Харрис направио је једну од најимпресивнијих музичких каријера свих времена. Његових пет албума редефинисало је модерну музику, а уз синглове, сарадње и ремиксе, инспирисао је будуће генерације продуцената, док су његове зараде учиниле да клинци маштају о пуштању музике као ултимативној каријери.
Прво је певушио о кућним журкама и дао своју редефиницију плесне музике још 2007. године на албуму „И Цреатед Дисцо“. Из андерграунда је главом ускочио у топ листе трећим албумом „18 Монтхс“, где су му вокали били етаблирана Келис, али и звезде са којима је покренуо читав нови фазон на радио станицама – Еллие Гоулдинг, Флоренце и Риханна. Ове три даме са својим респективним каријерама данас имају мало шта заједничко, али без сумње део своје популарности дугују продукцији Шкотланђанина. Касније га је звала Кyлие Миногуе да јој ради албум, а Тиëсто на светску турнеју. Заправо, сви су га звали, а он бирао највеће и најбоље којима ће се одазвати.
Дуго није певао на својим песмама, па га је Пхаррелл наговорио да поново почне. Када је урадио све што се може урадити у електронској плесној музици, бацио се на фанки звук и позвао све у тренутку највеће на пети албум – Ариану, Ницки, Франка, Мигосе, Кхалида, Трависа… И опет окупирао сцену, чак и у деловима до којих раније није достизао.
Колико познајете музичке награде? Највеће у његовој земљи су Брит, које је освајао и за које је био номинован. Преко океана их има баш много, а најпоноснији је сигурно на Граммy. Има и престижну Ивор Новелло, а у Латинској Америци проглашење за омиљеног.
Његов успех можемо да меримо и тиме да је први на Спотифy-у пробио милијарду, да је престигао рекорде које је Мицхаел Јацксон поставио, али и чињеницом да га је Форбес годинама за редом издвајао као најплаћенијег Ђа на свету! У једној години је зарадио 66 милиона, а сматра се да је међу тридесет најбогатијих музичара на свету!
Коме се завртело у глави од ових цифара, нека се сети колико су се вртеле, колико се врте и колико никада неће престати, песме као што су „Wе Фоунд Лове“, „Оне Кисс“, „Спецтрум (Саy Мy Наме)“, „И Неед Yоур Лове“…
Не само да је био ту док се формирала модерна фестивалска култура, већ је директно правио њему музичку подлогу. Цалвин је међу првима нашао меру певљивих хукова, строге бас линије и мелодичних синтова који су често служили као рефрен, упркос командујућим вокалима поп дива.
Иако се трудио да се клони таблоида, није прошло неопажено да је дејтовао Риту Ору, па Таyлор Сwифт на врхунцу њене каријере. Данас је у стабилној вези са моделом Аариком Wолф, са којом дели пса Бориса и мачора Грегга. У својим вилама проводи време у теретанама, којима је опседнут дужи низ година, али током пандемије развија и нови хоби. Сада га све ћешће можете наћи на коленима како плеви своју башту у којој гаји већину ствари које касније једе – од парадајза, до шаргарепе. Ту су и овце и друге животиње за којима наводно и сам чисти, а званично је по хектарима и укупној производњи његова фарма највећа органска на Ибици.
Са Нормани је радио недавно, Сам Смитх му певају на „Промисес“ где одају омаж квир култури, Раг’н’Боне Ман и „Гиант“ и даље оѕвањају улицама, „Оне Кисс“ са Дуом Липом се чује у сваком бару, пре две године је са Wеекндом избацио „Овер Ноw“, а прошле му Том Греннан гостује на „Бy Yоур Сиде“. Цалвин Харрис не стаје!
Нема шта није радио и скоро да нема где није био! Скоро, јер није био на најбољем европском фестивалу, што и сам врло добро зна! То се овог лета мења – Цалвин Харрис долази на ЕXИТ, па нас овог лета на Главној бини очекује можда и највећи наступ у историји овог фестивала!
Војкан Бећир
Извор: ЕXИТ Пресс
Администратор: ДНМ