Налазите се овде
Почетна > Култура > TAJNA JE U UPORNOSTI I POVERENJU – STARTAPUJ SE 2.0

TAJNA JE U UPORNOSTI I POVERENJU – STARTAPUJ SE 2.0

12 preduzetnika uz Državni posao, sinoć su u Muzeju savremene umetnosti Vojvodine pričali o svojim iskustvima, preprekama koje su morali da preskoče kako bi postigli uspeh i nekada od jedne možda šašave ideje stvorili uspešne firme.

„Zahvalio bih se domaćinima koji su nam omogućili da organizujemo ovaj Startapuj se 2.0 u ovom divnom prostoru i preduzetnicima koji su se odazvali na ovaj poziv i koji žele da, podele svoje priče sa nama. Cilj je da u ovoj 2019. godini mladi budu u fokusu i sve što radimo je u tu svrhu,“ kaže koordinator OPENS-a Vukašin Grozdanović.

Prostor muzeja podeljen je na tri dela, tako da su se istovremeno održavala predavanja u trajanju od pola sata gde su se smenjivali izlagači koji su dobili prostor da mladima ispričaju svoj put do uspeha. Ideja je da se sve odigrava kroz formu neformalnog razgovora, koji će predavači voditi uz pomoć moderatora, ali i u razgovoru sa publikom. Moderatori su, kao i prošle godine, momci iz Držvnog posla.

Muzej savremene umetnosti prepoznao je ideju i odlučio da bude domaćin i da ugosti OPENS. Direktor muzeja, Radovan Jokić, kaže da savremena umetnost mora da se bavi i aktuelno-društvenim tokovima.

„Mladi su naša publika i zahvaljujem se OPENS-u na toj prilici. Nadam se da će oni u buduće posećivati muzej,“ dodaje Jokić.

Ove godine su se predstavili poznati brendovi kao što su: Strawberry energy, Eipix, Wacky sheep, 9evet, Eko kurir, Marinush i Šii, Eko hostel Užice, Fruškać, Toster, LvLUP, Ivicu i Majicu…

„Naša ideja ja krenula spontano još 2011. godine. Tajna uspeha se krije u upornosti i poverenju u ljude sa kojima radimo. Mladima savetujem da budu uporni, ali da polako opipiaju teren i da samo idu dalje i dalje,“ kaže  Vladimir Niciforović ispred brenda “Ivica i Majica.“

Iz prve ruke mogli smo da čujemo kako od jednog srednjoškolskog preduzeća doći do firme sa sedištem u Londonu, kako naći dobavljače koji mogu da štampaju na celoj tkanini, a ne samo jednom njenom delu ili kako berbernicu pretvoriti u pab.

„Jako su me inspirisali govornici, toliko da već sutra mogu da razmišljam o tome kako da pokrenem svoj biznis. Svi su imali inspirativne priče i nadahnuli su me da krenem u realizaciju svojih ideja. Govornici su se trudili da ispričaju svoje priče sa početka karijere pa sve do danas, što mi je mnogo značilo,“ kaže jedan od posetioca.

Misija OPENS-a je da osnaži, podrži i pruži korisne savete mladima potrebne za realizovanje ideja, dok je ideja OPENS dana da što većem broju mladih ljudi, potpuno besplatno približimo sve mogućnosti koje su nude gradu koji je Evropska omladinska prestonica i mladima koji u njemu žive.

 

Izvor: Opens 2019

Оставите одговор

Top