Налазите се овде
Почетна > Туризам > Манифестације > ПРВЕ ЈЕСЕЊЕ НОВОСАДСКЕ САЈМОВЕ ВИДЕЛО ОКО 25.000 ПОСЕТИЛАЦА

ПРВЕ ЈЕСЕЊЕ НОВОСАДСКЕ САЈМОВЕ ВИДЕЛО ОКО 25.000 ПОСЕТИЛАЦА

ПРВЕ ЈЕСЕЊЕ САЈМОВЕ ВИДЕЛО ОКО 25.000 ПОСЕТИЛАЦА

0f1a1346

На Међународним сајмовима “Лорист”, сајмовима Туризма и Коњарства наступило је 300 излагача, што је за петину више у односу на претходну годину, а дошли су из десетак земаља Европе. Само на Сајам лова, риболова и спорта дошло је 30 одсто нових излагача у односу на лане. Посебан допринос богатијој понуди за посетиоце дао је Сајам спорта. На свим сајмовима одржано је десетак тематских изложби, бројна такмичења, турнири, промоције, презентације и дегустације. У Конгресном центру “Мастер” и на штандовима излагача је током пет дана одржано више од 30 стручних скупова и конференција. Двадесет посетилаца је обрадовано у Поклон-игри, а добили су туристичке аранжмане, пушку, опрему за лов и риболов, бицикл, саднице… Фонд награда за учеснике на међународним коњичким такмичењима био је више до милион динара.

0f1a0028

Задовољни Излагачи напуштају Сајмиште

Међународни сајмови ЛОРИСТ наредне године прославиће 50. рођендан, а овогодишња приредба добар је увод ка јубилеју, јер се представило више излагача него претходних година, а око трећина њих први пут излаже. Сајамске хале оживеле су у природном амбијенту, а наступом на овој приредби најзадовољнији су излагачи који су на Сајму представили сопствену производњу опреме за риболов. Истичу да је постављање базена, у којем посетиоци могу да испробају производ, изузетно добар корак, који је допринео добром пласману. Наступом, посетом и постигутим резултатима задовољан је Тибор Месарош, власник фирме „Тоблероне лурес“ из Вршца, у којој производи мушице и стримере. Ово је први пут да учествује на Лористу и, како каже, сигурно ће наступити и на наредном. И Горан Вукосављевић из Лознице, власник фирме „Ханнибал лурес“, који производи варалице – главињаре и џеркове, истиче да је Сајам оправдао очекивања и када је реч о интерсовању посетилаца и о продаји. – Током приредбе штанд су посетили и многобројни пословних партнери из држава региона, али и Италије и Шпаније, заитересовани за сарадњу – нагласио је Вукосављевић.
Опрема за лов, оружје и муниција изложени на штанду пожаревачке фирме “Топ Гун“ изазвали су велику пажњу, а по речима власника и директора те фирме Бобана Златковића, наступ је искоришћен да се представи понуда брендова високог квалитета и у томе се успело, те је сигурно да ће “Топ Гун“ бити и на јубиларном “Лористу”.
– Први пут излажемо на Сајму и задовољни смо представљањем и интересовањем посетилаца, а то нам је и био циљ – да потенцијалне купце упознамо с нашом понудом. Показало се да заинтерсованих има, практично за целокупну понуду, а посебно за ваздушне пушке „диана“ – истакао је Златковић.
Интересовањем посетилаца задовољни су и на штанду „Гроф МБМ“ у Петровцу на Млави, а по речима Мирисанде Илић с овог штанда, резултати ће се сумирати по завршетку ЛОРИСТ-а, на којем традиционално наступају.
Новосадски сајам у спортском духу

0f1a2740

Сајам спорта је премашио сва очекивања, како у погледу броја учесника, тако и по квалитету и разноврсности програма који су у његовом окриљу одржани. Љубитељи спорта су без дилеме дошли на своје, јер су на Новосадском сајму добили кутак који промовише здрав живот, витештво, спортски и тимски дух и, што је најважније, могућност да се све те вредности на квалитетан начин промовишу и представе пре свега најмлађима. Сви они којима су борилачке вештине „на срцу“ имали су прилику да у Хали 2 Новосадског сајма присуствују промоцији код нас прилично младе борилачке вешине – Лута Либре, односно бразилског слободног рвања или „бразилске џијуџице“. Промовисани су и кик бокс, тајландски бокс, спортско обарање руку, атлетика, мини фудбал, одбојка, баскет “3 на 3”. Посебна пажња посвећена је и пикаду, као све популарнијој спортској дисциплини. Поводом Сајма спорта, 30. септембра и 2. октобра био је бесплатан улаз за све основце, а субота, 1. октобар била је Породични дан.

Војводинашуме: ЛОРИСТ најбоље место за промоцију

Централно место на овогодишњим сајмовима лова и риболова, без сумње, имало је ЈП „Војводинашуме“, које је приказало целокупну делатност. По речима директорке тог предузећа Марте Такач, организација сајамске манифестације је одлична, а одзив посетилаца изузетан. На штанду „Војводинашума“ боравили су најмлађи који су се директно упознали с важношћу заштите и очувања шума и животне околине, а посетили су га и пословни партнери и колеге из Словеније, Мађарске и Хрватске. – Припремили смо богат програм, приказали се у правом светлу и посетиоце упознали с нашом понудом. Надам се да смо успели да их привучемо да дођу на наше терене, заштићена подручја и ловишта којима газдујемо – уверена је Марта Такач.

0f1a0040

Сајам туризма – права дестинација

Међународни карактер Сајма туризма потврђен је, како чињеницом да је Црна Гора била Земља партнер, тако и присуством излагача из Хрватске, Словеније, Републике Српске и Грчке. Генерални спонзор Сајма туризма је било Генерали осигурање Србија.
Када је реч о домаћој понуди, на Новосадском сајму су програме представиле најугледније туристичке аганције и најпознатије бање.
Бојан Бабић, директор маркетинга и продаје „Атомске бање“ Горња Трепча каже да су се осми пут за редом представили на Међународном сајму туризма. – Морамо на тржишту да се боримо за сваког од 12.000 пацијената, будући да они све сами плаћају јер наше здравствене услуге нису на листи Републичког фонда за здравствено осигурање. На овогодишњем Сајму имали смо доста контаката са потенцијалним клијентима, а посебно нам је важно да се овде срећемо са дугогодишњим партнерима. Иначе, у излагачком делу Сајам туризма је одлично организован – истиче Бабић.
Туристичке агенције представиле су најшири спектар понуде, од домаћих дестинација са различитим врстама аранжмана, зимовања и летовања, до путовања у егзотичне делове света. – У принципу смо задовољни, јер је посета била боља него прошле године – каже Сања Миловић из маркетинга београдског „Флy Флy Травел-а“. – Промовисали смо јесења путовања у европске престонице као и у далеке земље. Посебно је интересантна наша понуда авио карата за Њујорк, које ћемо до априла продавати по промотивној цени – додаје Миловићева.
На Сајму туризма представљени су и наши туристички центри Златибор и Копаоник, туристичке организације Србије, Војводине, Београда, Новог Сада, Пријепоља, Ивањице, Пожеге, Пожаревца, као и потенцијали безмало свих војвођанских општина. Значајан сегмент овог сајма био је и вински и кулинарски туризам.
0f1a2611
Сајам коњарства и серсана премашио очекивања

Љубитељи коња и коњичког спорта, на 7. сајму коњарства и серсана, имали су прилику да присуствују низу програма, од препонских утакмица, преко Ревије фијакера и запрега, промотивног наступа вишебојаца надалеко чувених Љубичевских игара, показних вежби Чете коњаника Министарства унутрашњих послова до Барокног јахања. Као Спонзор Сајам коњарства је подржало Генерали осигурање Србија.
Посебан квалитет дала су врхунска грла која су стигла из одгајивачница, ергела и коњичких клубова и удружења из земље и региона. Посетиоци су могли да виде липицанере, коње холштајн расе, енглеске полукрвне, холандске краљевске, нониусе и многе друге расе коња заступљене на овом простору. Оно што је, осим престижа, био додатни мотив који је коњаре мотивисао да своје љубимце изложе на Сајму је фонд награда за најуспешније у такмичењима у препонском јахању и у вожњи запрега, а износио је више од милион динара.

0f1a2695
На Мањежу Новосадског сајма у три дана одржано је 11 утакмица у препонском јахању, а осим домаћих, наступили су и јахачи из Бугарске и Хрватске. – Сајам конарства је без дилеме била врло успешна манифестација јер је на најквалитетнији начин промовисан коњички спорт, као и остали сегменти коњарства. Када је реч о препонском јахању за три такмичарска дана имали смо више од 120 стартова. Видело се да су наши коњари куповином квалитетних грла из Холандије и Белгије значајно ојачали фонд коња, што је и допринело да ниво тих такмичења буде заиста висок – рекла је секретар Коњичког центра „Новосадски сајам“ Биљана Сувајџић.
Тренер Љубичевских вишебојаца и петоструки витез Љубичева, Раде Милановић, је истакао да је циљ наступа Љубичевских вишебојаца на Новосадском сајму испуњен јер су, како је рекао, Љубичевске игре на прави начин презентоване, баш као и само коњарсво и коњички спорт. – Сигурно ће ова презентација Љубичевског вишебоја допринети да број посетилаца Љубичева, односно Љубичевских игара и вишебоја буде већи, бар када је реч о посетиоцима из Новог Сада и околине. Доброј оцени Сајма коњарства без дилеме значајан допринос дала је и Чета коњаника Полицијске бригаде, Полицијске управе за град Београд, која је демонстрирала дресуру и понашање коња на извршењу задатка.
Специјална атракција биле су вожње запрега – двопрега и четворопрега, који су се надметали за престижну титулу шампиона Новосадског сајма, а осим умешности у управљању оцењиван је и изглед запреге и возача. Први пут су се такмичила и деца возачи.

Оцењивање квалитета

Врхунска признања Новосадског сајма освојена на оцењивању квалитета производа и услуга заслужнима су уручена на свечаностима у Конгресном центру “Мастер”, а најбољима указана посебна част на Вечери шампиона. Најобимније је било вредновање организовано поводом Сајма туризма, а обухватило је услуге, објекте, организације и институције у туризму. На сајмовима „Лорист”, оцењиван је и квалитет опреме за лов и риболов, свеже воће, поврће, стоно грожђе, лековито биље, препарати на бази лековитог биља, као и експонати на сајмовима хортикултуре и екологији.

Текст и фотографије: НОВОСАДСКИ САЈАМ

Оставите одговор

Top