Налазите се овде
Почетна > Туризам > Манифестације > ПРОМОЦИЈА ТУРИСТИЧКИХ ПОТЕНЦИЈАЛА У ЗЕМЉИ И РЕГИОНУ ПАРАЛЕЛНО СА ЛЕТЊОМ ТУРИСТИЧКОМ СЕЗОНОМ

ПРОМОЦИЈА ТУРИСТИЧКИХ ПОТЕНЦИЈАЛА У ЗЕМЉИ И РЕГИОНУ ПАРАЛЕЛНО СА ЛЕТЊОМ ТУРИСТИЧКОМ СЕЗОНОМ

 

ПРОТЕКЛОГ ВИКЕНДА ТУРИСТИЧКА ОРГАНИЗАЦИЈА ГРАДА НОВОГ САДА ЈЕ ПРОМОВИСАЛА ТУРИСТИЧКЕ ПОТЕНЦИЈАЛЕ У ТРИ ГРАДА – ЗАЈЕЧАР, НИШ И ВРАЊЕ  И ОТПОЧЕЛА МЕДИЈСКУ КАМПАЊУ У РЕГИОНУ .

 

Промотивни караван „Моја Србија“, део је истоимене кампање Туристичке организације Србије, намењене домаћим гостима у циљу представљања туристичке понуде Србије у летњем периоду и кренуо је кроз Србију прошле недеље.

Ове године Караван „Моја Србија“ проћи ће кроз 14 градова Србије: Београд, Ниш, Крагујевац, Чачак, Зрењанин, Сомбор, Крушевац, Ваљево, Пожаревац, Врање, Зајечар, Нови Пазар, Ужице и Нови Сад.

Протеклог викенда Нови Сад је био део промотивне туре у три града: Зајечар (09.јун), Ниш (10.јун) и Врање (11.јун).

Са великим задовољством истичемо да ове године Нови Сад бележи раст долазака и ноћења домаћих туриста и веома смо заинтересовани да нам и у наредном периоду у Нови Сад долазе домаћи туристи, како би сазнали шта је ново у нашој туристичкој понуди и уживали у бројним манифестацијама у нашем граду које се дешавају у наредном периоду.

unnamed

Управо из тог разлога, Туристичка организација Града Новог Сада се одазвала позиву да учествује у Каравану „Моја Србија“ и да буде домаћин 01. јула од 17 до 22 на Тргу слободе у Новом Саду, где ће наши суграђани моћи да детаљније упознају понуду из целе Србије.

Истовремено, Туристичка организација Града Новог Сада је покренула медијску кампању у региону и путем билборда, којом позивамо наше комшије и суграђане да посете Нови Сад у наредном перидоу.

Билборди су постављени у следећим градовима : Љубљана, Загреб, Бања Лука, Сарајево, Нови Сад, Суботица, Београд, Ниш.

У наредном периоду очекујемо још већи прилив туриста у Нови Сад, што због учешћа и промоције у „road show“ кампањи „Моја Србија“, партнерској сарадњи са ТО Београдом који такође има road show“ кампању у региону путем које се промовише и Град Нови Сад као атрактивна туристичка дестинација. Када је реч о промоцији путем билборда у региону, можемо рећи да нам се представници туристичких агеција и туристи већ јављају да би сазнали додатне информације, а све у жељи да наш град посете у наредном периоду.

1

На крају са великим задовљством наглашавамо и чињеницу да ће Нови Сад у наредном периоду бити домаћин регионалним, европским па и светским првенствима, као и фестивалима од регионалног, европског па и светског значаја.

 

Извор и фото: Туристичка организација Града Новог Сада

 

Оставите одговор

Top